I und Technik

Anekdote zum Thema Allzu Menschliches

von  Butterblume

I und Technik

Jaaa i fand ICQ eigetlich immer super ... mit mehreren Leitles gloichzeitig kommunizieren, labern und Bledsin schwätze ... wo geht des scho?
Jo aber Mischt verzapfe ka ma do, hajo, da isch die Rechtschreibung völlig glei ... des kasch mir glaube ... vielleicht verplede wir Schieler dethalb ... aber drum goats mir it.
... mei was mir letschtens basiert isch ... i hob a olte Nachricht ausm ICQ rauskopiere wolle ... und wos hob i gmacht? ... i hab sie ihm glei nomal gschickt ... wo er doch off wor ... fixdeifel nomal ... do hob i mi gscheit blamiert ... ja mei was bin i für oine ... Woiber und Technik hoißts immer ... sollt aber I und Technik hoißen ... denn des isch no viel arger ...
I hob natirlich dem depperten Blechkaschtel namens Computer beschuldigt ... aber er (der Empfänger, dessen Meinung der Autorin wichtig ist . Anm. d. Red. )muss jo it glei wisse daas i so koi Ahnig it hob mit dem neimodische Zuigs ... jo des isch au der Hauptvorteil am I-C-Q  ... jo da kasch so dun als wärscht richtig gscheit und kasch au verberge wenn de massig bisch, brausch ja nur a paar nette Schmilis schicke und schön schwätze ... und scho meint er, du hättescht ihm verziehe ...


Anmerkung von Butterblume:

was das jetzt im Grunde genommen für ein Dialekt ist weiß ich nicht ... denn ich wohne in Bayern, gehe in Baden-Württemberg zu Schule, tanke in Österreich und besuche auch gerne noch die Schweiz )

Hinweis: Du kannst diesen Text leider nicht kommentieren, da der Verfasser keine Kommentare von nicht angemeldeten Nutzern erlaubt.

Kommentare zu diesem Text

Laurin_Almdudler (57)
(19.07.07)
Dieser Kommentar ist nur für eingeloggte Benutzer lesbar.

 Butterblume meinte dazu am 19.07.07:
joa dankschee ... des isch liab von dir ... freit mi ^^
sonnigen Gruß, Yvonne
Chimeira (27)
(24.07.07)
Dieser Kommentar ist nur für eingeloggte Benutzer lesbar.

 Butterblume antwortete darauf am 25.07.07:
so oiner bischt du also, so nen korrekter Schreiber Joa i schroib da wi de Schnabel mir gwachse isch, danksche für doine netten Sätzle, dir au nen schöna dach, lg Yvonne
Zur Zeit online:
keinVerlag.de auf Facebook keinVerlag.de auf Twitter keinVerlag.de auf Instagram