Meinungsfreiheit und Demokratie

Dialog

von  Wastl

Was sogst zur Mönungsfröhöt?
Mönungsfröhöt? Wieso? Hads dö jemois scho mal göm?
I was ned, aba auf die Mönungsfröhöt büd sie angeblich die Demokratie!
Demokratie? Hads die scho mal göm?
I was ned, i denk scho, so manchmoi.

Ach geh herst, des is doch ois a Schmoan.
Ja was denn sonst?
Wer de möstn Woffn hat, sogt was ma sagn derf und wos gschehn soi.
Und was soi gschehn?
Ja dös, was jetzt grad gschieht!




Möchtest Du einen Kommentar abgeben?
Diesen Text kommentieren

Kommentare zu diesem Text


 EkkehartMittelberg (05.05.26, 12:38)
Hallo Wastl,
im Dialekt vorgetragen schluckt sich die Kröte der Wahrheit leichter.
LG
Ekki

 Wastl meinte dazu am 05.05.26 um 14:41:
Chapeau! Mit dieser gelungenen Metapher entlarvst Du Dich als wahrer Gourmet, Ekki!  ;) :)

Mersi und Dir auch liebe Grüße

Wastl

 Moppel (05.05.26, 19:59)
Volksmund tut Wahrheit kund... lG von M.

 Wastl antwortete darauf am 05.05.26 um 20:13:
D'Wahrheit is scho a Hund!

LG vom W.
Möchtest Du einen Kommentar abgeben?
Diesen Text kommentieren
Zur Zeit online: